31 mars 2014

Kalas i Lillebo❤️

Hej hej!

Tänkte jag skulle visa några fina bilder från kalaset vi var på förra veckan. 
Farbror David fyllde år!

Malva blev nöjd att hon och Ellen fick sitt egna lilla bord med duk och blomma:)
Gunilla hade verkligen skapat en vacker vårkänsla över dukningen! Älskart!
Vilka färger! Åh va god denna sallad var! 
Riven rödkål, inlagda mandariner och valnötter! mmmmm....prova!
Det passade väldigt bra till taco-gratängen som vi fick liksom chipsen, den goda guacamolen och en klick créme fraîche..mmmmmumma!


Varför har inte jag tänkt på att ha småpenséer inne!? 
Det är ju superfint! 

Uppklädda tjejer var på bästa kalashumöret:)
De fick till sin stora glädje leka med Gunillas alla vackra knappar igen, och hann även "lura" med sig några kronor hem i sin ficka av faster;) - så var deras kväll till fullo! haha

Arvid och faster Gunilla,
- som hade fixat denna underbara middag för födelsedagsbarnet.

Jag måste göra en sån taco-gratäng snart! Vi äter oftast taco med mjukt eller hårt bröd och sallad, ibland blir det taco-paj, men taco-gratäng med pasta!!! Det kommer det snart att bli:)

Barnen åt bra av Gunillas taco-gratäng, för de älskar ju både tacos och pasta, så det kan ju aldrig bli fel hos barn=tummen upp på det!
Kvällen avslutades med en god tårta!

I morgon kommer jag tyvärr inte att leda spinning-passet på njoy kl.6.45 snyft...eller passet på kvällen med tjejerna på landet...ännu mer snyft!
Min kropp måste vila, då jag är alldeles förkyld fortfarande, och då är det farligt att träna...sååå trist!!!

Men, då är jag frisk nästa vecka och kommer ladda som bara den!!!

Kram och god natt <3









2 kommentarer:

Jessa sa...

Jag måste få veta vart detta Lillebo ligger!? Vårat hus heter ju Lillebo! Kram jessa

Unknown sa...

Det finns nog många hus som heter så;) det är ett hus i dylta kram