28 mars 2014

Tre veckor till påsk:)

It's friiiiiiday:D!

Nu är det bara tre veckor till påsk! Jag har redan tjuvstartat med lite pynt här hemma:) 
Riset plockade vi i helgen på sjötomten, nu hoppas vi på fina gröna blad till påsk (annars kan man ju avstå från att ge dem vatten, men som tur var är ingen av oss allergiska, så vi går "all in";))
Dessa söta pappers-ägg köpte jag på Willys förra året, de får detta år hänga i entré-fönstrena. 
Arvid satt länge på golvet och spana in äggen (som då snurrade lite när jag precis hängt upp dem). 
Många skor i hallen blir det...måste få bättre ordning, helst vill jag inte se alla skorna, fast det är praktiskt när man väl ska ut och skor ska väljas:P

Ha en fin fin fredag!!

Nu bör det iväg mot stan för min jobb-dag:)

Kram kram






Inga kommentarer: