19 mars 2014

Mamma-dag



Lill-lördag!

Lite mamma-lyx. Nu ska jag förhoppningsvis hinna bläddra lite i dessa tidningar. Flickorna är på förskolan och Arvid sover, då jag precis kommit in efter en morgonpromenad i snövädret...

Köpte dessa tidningar för ett par dagar sen, men jag får aldrig en lugn egen stund (skulle vara på toaletten då, men det är knappt det:P)

Jag borde tvätta, vika tvätt, diska, städa igen (dammsög i förrgår, men det är redan dags...suck), men nej jag vägrar det just nu och lägger mig i soffan med dessa inspirerande tidningar. Lycka!

Amelia har verkligen lyckats med sin framsida, för jag köpte den enbart på utseende! haha blev så glad av färgerna och de vackra vårblommorna:)





Vårens trender, låter bra! Nu ska vi se vad vi ska ha på oss i vår...:)

Ha en fin dag!
Här snöar det för fullt utanför fönstret...:S
MEN! jag har bestämt mig för att inte deppa över det, utan kanske tända en brasa och njuta av att vara inne i värmen för mig själv. Lite mysigt är det att se snön falla.

Kram kram


Inga kommentarer: