7 mars 2014

Jeans-tips!

Hej frrrrredag!!!

Vem vill inte ha snygga jeans? Snygga jeans kostar ofta. Det är kanske värt det, för att få det där lilla extra snygga, eller är det bara märket. Känslan av att veta att dessa jeans är minsann inget skit;) och så känner man sig lite snyggare! Haha jo jag erkänner!;)

Jag har länge tänkt på at köpa ett par sånna där please-jeans som många både bloggar om, reklam om här och där, några av mina vänner har de, flera par till och med. Jag vet att de finns att köpa här ute på landet i butiken Smultrongården, men även i stan (Örebro) i affären Huldas, jag har även sett att flera internetbutiker har dem. Men köpa  ett par sådana dyringar, det skulle få ske när jag kommit ner i målvikten. Jag gick upp nästan 30 kg vid den sista graviditeten. Nu är jag bara 3 kg bort från målet, men jag skulle tro att jag redan nu vunnit eller nåt målet att vara starkare i kroppen än tiden innan jag tredje graviditeten.  

I helgen, när vi var på stan i Stockholm, hade jag bestämt mig för att prova ett par jeans. Man skulle ju kunna tro att det var just sånna p-jeans. Nej, bättre och billigare upp;)
På Kappahl! Jag hittade mina fake-pleasisar där :D satt och surfa lite veckan innan, och fastnad vid en av Kappahls reklamer för jeans. 100kr rabatt var det så 300kr kändes som ett kap!

De finns i ljusgrått också, de är riktigt snygga. I lördags köpte jag de ljusblå, och så här efter andra dagens användning: Så sköna och snygga OCH prisvärda!
Jag gillar att sömmen går tvärs över benet, precis som de riktiga! Så snyggt!

Riktiga please jeans ser ut:
Du hittar dem bland annat enligt ovan butiker eller här, på tintin style. 
Ja de är något snyggare (!) de finns i flera färger, men jag vill ha ett par i en liknade modell som ovan. 

Ha en härlig frrrrrdag:D

Kramis






4 kommentarer:

Jessa sa...

Oxå kollat på dom jeansen, inte hunnit köpa än.. Satt snyggt på dig!

Unknown sa...

Tack:)! Ja de är snygga och sitter bra. Aning korta i benen bara, hoppas de inte krymper för mycket i tvätten! Kram

Anonym sa...

Haha vad roligt har köpt precis lika förra veckan 😂😉😂
Du har bra smak 😚
Pöss / S

Unknown sa...

Va kul!:D detsamma!kram