19 mars 2014

Sluta snöa!


Hej hej!

Lite snö är ok tänkte jag i morse...men det snöade ju hela dagen!?
 Vid lunch, när jag skulle gå ut var det massor av snö, och min promenad med vagn och hund blev ett träningspass för benen!
Jag var galet svett när jag kom hem..kunde kanske tagit det piano, men sån är inte jag;)



I postlådan låg det mer trevlig lektyr.
Jag hann tyvärr inte skumma igenom mer än en tidning, men då har jag lite att bläddra i ett par veckor;)


Stolt faster!

Sist men inte minst, så fick vi äntligen träffa vår nya familjemedlem (endast 17 dagar).
Så liten liten prins! Väldigt söt, och jag kunde se drag i honom som även finns i våra barn <3
Fantastiskt! Jag kommer alltid att beundras över nya liv!

Tv ikväll: Grey´s Anatomy del.15

Träning i morgon: Bara snön försvinner, så skulle jag vilja ut och löpträna lite, i värsta fall får det bli på bandet.

Kramis




Inga kommentarer: