22 mars 2014

Borde, skulle, vill? måste?

Projekt: lekstuga 2014?!
Den borde målas igen och dörren har varit omålad alldeles för länge;)
Inredningen...
Jag hade en vision för två år sen. Jag skulle måla tak och vägg eventuellt också golv vitt. Jag skulle be min kära svägerska att hjälpa oss måla typ hyllor och sånt på väggarna, så att man fick en känsla av ett kök eller matbutik av nåt slag, sånt kan Gunilla och mycket mer! Så blev det inte. 
Tyg till gardiner finns köpta sen 2 år tillbaka (kökshanddukar i rutigt vitt och rött)...men är ännu inte uppsatta. 

...Men i år?! Vad händer då? 
Tja, jag hoppas kunna måla lekstugan utvändigt och väggarna. Golvet inser jag inte är någon idé att måla. Jag tror nämligen inte barnen vill ha en lekstuga där de inte får dra in sand, gräs, pinnar:)

Fortsättning angående projekt:lekstuga kommer i bloggen!

Kram och hej så länge!







Inga kommentarer: