27 mars 2014

Morgonjogg!

Solen gav mig energi!


Ja tack vare att solen sken nu på morgonen, så fick det mig att vilja ut med hund och vagn och löpträna:)
2:a passet är avklarat av 3 denna vecka (röhnisch running school, du hittar den här)
3:e passet måste jag komma ut utan hund och vagn, för då är det 10 km som gäller!!!!wieeeee kommer jag klara det..!?!?

Totalt var jag ute i 40 min och det blev 5,5 km.
10 min uppvärmning jogg eller gå (jag jogga)
10 min 7min/km = alltså ett högre tempo
5 min valfritt tempo
10 min 7min/km
5 min nedvarvning (lätt jogg valde jag)

Skön runda, men det känns extra i armar och ben, eftersom jag fick rulla en vagn som väger närmare 20 kg tillsammans...:P

Ha en bra dag!

Kram

2 kommentarer:

Léni sa...

duktigt! kämpa på! Léni

Unknown sa...

Tackar! Det ska jag:) kram