3 mars 2014

En bra helg startade på Ingeborgs!

Välkommen ny vecka!

Efter en underbar helg med maken i Stockholm, har ny energi fyllts på för denna vecka:)



Helgen började vid fredag-lunch, när jag och en vän åt en varsin lyxig varm vintersallad på Ingeborgs.


Såååå god! En absolut favorit!
Rödbetor, chévre, serranoskinka, honungsrostade valnötter, vaniljpäron och hallonvinägrett.


Miljön inne på Ingeborgs är så mysig och inbjudande. 
Har du inte varit där eller har vägarna förbi Örebro, så ät där! Jag kan verkligen rekommendera detta lunch-ställe!


I taket hänger kristallkronor, älskart! (kanske för att jag själv nästan bara har lampor så på ett eller annat sätt har glas-stenar hängande, det är så vackert!:))


Av någon anledning lät jag Anna hämta en kopp kaffe efter maten!? Inte så tokigt, typ 5:e kaffekoppen i mitt liv! Haha men jag är fortfarande tveksam till att jag faller i den gropen (kaffe-träsket alltså:D)

Nästa inlägg kommer lite bilder från Stockholm.

KRAM





















Inga kommentarer: