11 mars 2014

Vilken buffé!

Hej hej!

Igår kväll var jag på en tjejträff hemma hos Emma. 
Jag fick se deras nyrenoverade kök, och blev helt överväldigad. Det var verkligen sagolikt! Så stort och snyggt inrett att jag tappa hakan:D Tyväre glömde jag min kamera, så jag får visa det en annan gång. 
Jag tog lite kort med min iPhone, men de blir inte rättvisa. Några bilder bjuder jag på:


Emma hade lustigt nog bakat samma knäckebröd, som jag la ut recept på:) men sen hade hon bakat ett mycket saftigt och gott bröd. Det receptet måste jag norpa;) 
Sen hade hon gjort dessa vackra muffins med namnskyltar i choklad! Emma imponerade på oss! Vem ska våga ta fikat nästa gång;)
Dessa macarons med nutellafyllning var galet goda. Dock blev det bara en halv av båda sorter, annars spårar ju det ju ut totalt när det gäller sockerintaget!:P

Jag ska absolut höra efter receptet till macaronen, för jag har länge velat prova att göra sånna och så var dessa så jäkla goda! 
Jag undrar om man kan frysa dem? 

Kram så länge!

Mer om träning i nästa inlägg:)




Inga kommentarer: