9 mars 2014

Blommor ger mig energi!

God kväll!

Ja, ni som följer min blogg har säkert insett vid detta laget att jag älskar blommor. Jag är inge vidare på att hålla krukväxter vid liv, speciellt de med blommor (förutom orkidéer, de ska ju inte ha så mycket vatten:P) så snittblommor är det bästa för mig! De lever inte så länge, men det ska de ju heller inte;) Så det passar mig, inget som jag behöver ha dåligt samvete över att jag glömt vattna typ:D haha 

Ny vas (igen! Jag vet! - brukar typ aldrig köpa vaser och nu har jag köpt två på ett par veckor!?) jag kunde inte motstå denna lite mindre runda vas på Ica Maxi (verkar vara en vas-trend nu med runda vaser;))

Idag har jag tvingat min make att möblera om lite med mig. Det var flera månader sen sist, eller i alla fall en tror jag...;)
Han blir lite smått galen på mig, men resultatet blev kanonbra! Jag fattar inte varför vi inte haft den lösningen förut!? När jag får den känslan, då är jag riktigt nöjd! Nyfiken? Mer om det i morgondagens inlägg;)

Kram kram

Inga kommentarer: