18 mars 2014

God fisk i fin present:)

Fin present från finaste vännen <3
Den invigde vi direkt, med godaste och enklaste fiskrätten häromdagen. 
Tina torsk (nu hann jag inte det, så den var fryst ca 400g) lägg den i en smord ugnsform. 
Blanda créme fraiche med ett par msk hackad kapris, liten skvätt dijonsenap, salt, peppar häll på fisken och riven ost efter tycke. In i ugn 225C, ca 20-30 min beroende på fryst eller tinad:)
Barnen älskar det!
Vi åt fullkornsris till. 
Jag vill bara säga till dig som rynkar på näsan, när du läste kapris. Jag gjorde det med! Jag gillar inte kapris, men i denna blandning och med fisk och den rivna osten så är det jätte gott! Våga prova!

Lycka till!

Kvällens step och tabata var lika kul och jobbig som vanligt. Något färre antal än vi brukar (14st), många är sjuka dessa tider. 
Det blev ett par nya övningar som kommer kännas imorgon!:P jag valde att köra en längre strech efter önskemål från förra veckan, och det blev uppskattat. 

Nej, nu känns ögonen vääääldigt tunga. 

Kram och god natt 



Inga kommentarer: