17 mars 2014

Vilken inspiration!




Ibland har man tur!

En vän ringer och undrar om jag vill följa med och lyssna på Martina Haag!
Just då höll jag på somna i soffan, och började att få den där nu-är-det-snart-kväll-känslan-dagen-är-över-nu-slappnar-vi-av:) 
Vilken vändning! Ett samtal och energin infann sig på en sekund! 


Vid ingången till konserthuset fick vi smaka på vitamin well protect, och sen välja en av smakerna att stoppa i kassen, som vi fått (med pasta, pesto m.m)



Vi testade att slå tärning, men vann ingen fin vårruset-t-shirt:)



Glada härliga Martina Haag! Vilken inspirationskälla!
Jag har faktiskt inte läst någon av hennes böcker, men efter denna kväll är det min plan:)




Heja, Heja, är nog den boken jag vill börja läsa.

Martina gav så många roliga sanningar på scen och hennes resa med sin löpning var minst sagt komisk och inspirerande! Nu ska det tränas för längre löprundor!
 
Kvällens föreläsning av Sara Begner var också väldigt bra! Fått många bra kost-tips som jag kommer dela med mig av på bloggen:)


Bland annat denna goda nyttiga bar, som Sara berättade hur man gjorde. Vi fick smaka, och den var riktigt god och mättande. Tummen upp för den!
Recept kommer:)


Nu ska jag se den svenska favorit-serien:
Tjockare än vatten.
Har ni inte sett den, så gör det! Finns på svtplay.

Sen blir det sova gott och ladda för morgon-spinningen imorgon 07:30!!! Yey!

Kram

Inga kommentarer: