2 mars 2014

Jogging-lycka!

5 km!

I mina nya löparbyxor (och vindbrallor över, för det var ganska svalt ute ikväll) flög jag fram tillsammans med Mojje:)
Det kändes tydligt att kroppen blivit starkare efter all Tabata, så det gick så jäkla bra! Kroppshållningen är mycket bättre, och jag kände stor skillnad på både teknik och ork.
Sista 100m spurtade jag!? Har typ aldrig hänt, för jag har alltid känt mig helt död;)
Jag hade kunnat fortsätta jogga, men den tiden fanns tyvärr inte ikväll, det var dags för mat, och sen skulle maken jobba.

Jag skulle iväg på klädparty ikväll, men Arvid krånglade och ville inte sova…förrän nyss. Så klädpartyt blev istället soffan hemma. Trist, men kanske lika bra för plånboken;)

KRAM

2 kommentarer:

Jessa sa...

Åh va härligt, bra jobbat. Hoppas på att komma dit o känna så om några månader kanske...

Unknown sa...

Tack Jessa! Jag hoppas det håller i sig. Klart du kommer dit, du gymmar ju så mycket:)
Kram