8 mars 2014

Lång-jogg och mello!

YYes!

Rätt låt vann! - tycker i alla fall jag!
Jag röstade på Alcazars låt också, för den dängan var också väldigt bra, även om det kändes som jag hört den förut:)

Men go go Sanna! Vad kul att du äntligen fick vinna:)
Din låt var helt underbar att jogga till tidigare idag.

Jag hade laddat för träning på njoy idag, som hade en speciell dag där de samlade in pengar till cancerfonden. Dryga 20 000kr fick de in! Riktigt bra!! Tack alla som var där och bidrog!
Tyvärr kunde jag inte vara med som planerat:(

När Johan väl kom hem vid 15-tiden, var jag redo i löparkläderna och stack ut direkt!
Mitt mål var 5 km, men det blev lite längre nästan 7 km! Det var så härligt och kroppen var så oväntad stark efter ett par kilometer.
Precis innan jag stack ut kände jag mig såååå trött och tung! Jag sa till Johan att jag även hade lite huvudvärk, men nej jag tog den lilla viljan som jag hittade och började jogga. Tack för det!

45 minuter var jag ute, och jag hittade en så fantastisk fin runda vid ån tack vare en granne på andra sidan riksvägen som också var ute och jogga:)


Efter en snabb-dusch gick jag ut och gjorde de här sällskap vid brasan <3

Hoppas ni haft en bra mello-kväll!

KRAM 

Inga kommentarer: