25 mars 2014

Kan vi hänga tvätt ute imorgon?


God kväll!

Idag på morgonpromenaden med Mojje fick jag se att grannen hade hängt ut tvätt! Det är våååååår! Vad glad jag blev att se det:)
Inte för att jag är någon som hänger tvätt ute, det blir helt enkelt för jobbigt med tre småbarn runt sig. Det är inte bara att gå ut och hänga tvätt helt enkelt, alternativet att ta med sig dem ut varje gång är inte aktuellt!:P

Jag hoppas det blir hänga-tvätt-ute-väder imorgon med...men tyvärr har jag hört ryktet om SNÖ!!!!:o tummen ner på det!

Foto: Melissa (tog den från instagram)

Ja så här glad var jag efter step/tabata-passet idag. Riktigt kul hade vi och jobbigt! 
Imorgon kanske det blir Röhnisch runningschool pass 2...eller så tar jag en vilodag imorgon (förutom ett par promenader som blir av varje dag - har man hund så måste man ju ut:))

Kram och god natt ❤️



Inga kommentarer: