4 mars 2014

Oväntad gåva!

God kväll!

Jag som mådde så bra efter cykelpasset jag ledde i morse...sen kom en envis huvudvärk som inte ville släppa. Jag tog migrän medicin två gånger idag, för det är svårt att vila när man har småbarn. Tack förskolan som på kort varsel lät flickorna gå lite längre idag istället för i morgon.

Jag kom iväg till träningen (step/tabata) för tjejer på landet, men det höll på att bli en kväll hemma.
Nu är jag glad att jag tog mig iväg, för glädjen att få träna med dessa tjejer gav mig sån energi att huvudvärken försvann nästan helt!:)

Efter passet fick jag en jätte fin present!

Tack Annica och Röhnisch  <3



* You´ll amaze the world today *

Vilket underbart budskap!
Jag tror mitt nya armband kommer ge mig en extra glädje de dagar jag har det på mig:)




Nu ska vi (mest Johan) fortsätta rita in fönster på ritningarna för vårt sommarhus. I morgon ska vi skicka in ansökan för bygglovet:)


KRAM






Inga kommentarer: