20 mars 2014

Fult kan va vackert


Ja, dessa tulpaner har börjar vissna, men är ändå ganska vackra...tycker jag. 

Idag har jag inte haft mycket energi alls! Men jag lyckades kämpa emot ganska bra ändå, och försökte istället tänka på det som verkligen är riktigt bra! Jag har massor att vara tacksam och lycklig över, så den lilla stunden att bryta negativa tankar med allt det positivt jag har livet, ja det gjorde susen! För sen var det i alla fall svårt för mig att fortsätta deppa:)
Arvid min underbara lilla prins växer och växer. Nu kryper han allt snabbare, sitter gärna och grejar och undersöker leksaker och allt som kommer i hans väg. 
Nu kan man inte bara lämna honom och tro att han sitter kvar där när man kommer tillbaka från tvättstugan eller typ toaletten:)!
Plutten....

Kram och god natt 




Inga kommentarer: