29 mars 2014

Så sant!

Positive things happen to positive people!

Hittade detta underbara kuddöverdrag på Kvarnboden förra veckan. 
Jag läste texten, höll med, kände hur orden liksom ramlade ner i mig, som om jag var en spargris och varje bokstav trillade ner. Meningen har jag haft i mig länge och försökt att leva efter. 
Förra året var ett av de tuffaste jag varit med om, fysiskt och psykiskt. Jag vann en kamp och sen valde jag att se framåt, tänka positivt, jag lämnade det hemska jag fick uppleva i ett rum, som jag inte behöver kliva in i mer. Jag blir nog tvungen att bära med mig delar av det, men jag väljer att vända det till positiva saker. Jag väljer glädje! 
OCH kärlek till mina familj❤️
Det bästa med förra året, var ju såklart att denna underbara gosse fick bli en del av vår familj❤️
Vägen var som sagt mer än tuff, men när målet väl var nått, så började det bästa i mitt liv!

Hoppas ni får en härlig lördag!
Hurra! Sol sol sol! Kan det bli bättre lördagsväder!!! Ut och njut:)

Kram 






Inga kommentarer: