16 mars 2014

Minnen

Hej sköna söndag!

När jag var på stan i fredags (på lunchen) sken solen och det blev då en extra underbar promenad. Det var länge sen jag gick där utan barn, så jag njöt lite extra faktiskt:)

Mitt mål var att gå till panduro för att köpa halsbands-snören, efter x antal veckors tjat från tjejerna. De älskar verkligen att göra halsband eller armband! De blev överlyckliga när jag kom hem med LILA (25m) snöre. Rosa hade ju varit det bästa, men det var slut. Innan har jag bara hittat vitt, rött eller svart, så det blev jackpot när jag kom hem med det:D
På panduro såg jag denna fina och smarta tavelram. 
Jag blev lite sugen på denna minne-ram.  Jag har en del småsaker (minnen) som jag sparat i diverse låder. Det är tex servetter från vårt bröllop, bb-armbanden som barnen fick när de föddes, och en massa andra betydelsefulla minnen. Jag är en samlare, och jag erkänner att jag är 
en obotlig romantiker, känslosam människa som även vill försöka spara alla fina minnen med nåt. Ofta blir det med kameran, en bild, men en och annan sten, snäcka, kvitto m.m. har fått följa med hem:)

Panduro har så mycket fint! Jag ville knappt gå därifrån. Flickorna skulle bli helt galna om de fick följa med dit. De älskar att pyssla!

Ha en skön söndag, nu drar vi mot norr:)

Kramar


Inga kommentarer: