11 mars 2014

Tisdagar är min träningsdag!

Hej i soffan!

Där sitter i alla fall jag just nu. Benen känns trötta men pigga efter dagens träning.
Det började med mitt morgonpass på njoy i Örebro, bästa träningsstället i stan!

Vi blev 20 stycken som cyklade till mitt pass 6:45-7:30.
Svetten rann om alla, och jag fick flera positiva kommentarer om passet! 
Det är lycka! 
Jag blir så glad när deltagare säger vad de tycker och speciellt om de gillar det!:D


Kvällens step/tabata- klass med goa glada tjejer på landet, var riktigt kul! 
Jag hade gjort några extra rörelser (ett till block) på steppen, för de hade blivit så säkra på alla rörelser efter 5-6 gånger.
Jag tror det blev lite extra hjärngympa för några i gänget;) 

På fredag ska jag vicka ett cykelpass kl.17.00 på njoy, det ska bli kul!
Jag hoppas kunna ragga några kunder till mitt morgonpass, för nu är målet att fylla klassen till sommaren. Är det ens möjligt!? kanske inte, men jag ska försöka!:)
Ingenting är omöjligt!!

Imorgon är det en stor dag här i vår familj (speciellt för mina tjejer), men det berättar jag mer om imorgon, nu måste jag softa lite framför tvn och skriva att-göra-lista för imorgon
Jag har en del att stå i, för jag får brudbesök på kvällen - dags för syjunta:)

Kram och God natt...så småningom;)





Inga kommentarer: