21 mars 2014

Det blev en runda


God kväll!

Skönt med fredag? Jo tack. Veckan har varit bra, intensiv som vanligt och ganska mycket träning. Känner mig nöjd. 
Jag fick möjligheten att komma ut en sväng innan kvällsmaten, vilket var befriande och skönt som alltid. 
Men...ja, nu tror jag Mojje inte riktigt hänger med mitt tempo. När jag inte fick jogga mer än 8 min/km då gick det bra, men nu går det lite fortare och ibland känns det som jag får dra honom. 
Det gick tungt för Mojje idag, så min runda blev inte som jag hoppats. Jag var tvungen att dra ner tempot första två kilometrarna, men så fort han känner att vi är på väg hem -då löper han på som en galning?! Haha 
5 km fick det bli på 32 minuter. 

Nu sover alla tre barnen sött i sina sängar....så nu tassar jag ner till maken. 

Kanske blir det ett glas rött;)

Kram på er ( och skål;))


Inga kommentarer: