9 mars 2014

Får man på helgen

Lyxa till det lite:)

Jordgubbar på flingorna, ja det skulle jag kunna tänka mig varje dag!
De här jordgubbarna från Tempo i stan var riktigt röda och söta! Så gott.


Ja då var det söndag, och maken är troligen på väg ut med släpet igen för att fynda något till vårt sommarhus. Jag skulle hellre vilja ha honom hemma, att vi gjorde något som familj,  men det får bli en tid nu då jag antar att jag måste bita ihop och "kämpa" lite extra. 
Vi får väl all tid i världen sen, när vi har vårt nya smultronställe.

Jag är glad att vi inte bara köper nytt, utan är både ekonomiska och miljövänliga.
Kolla in denna gamla bajs-tunna som vi nästan fick gratis, som ska användas till sommarstugan. 
Haha...tur att den ska grävas ner!

Här tittar faktiskt solen fram nu - Härligt!
Hoppas den gör det hos dig med.

KRAM



Inga kommentarer: