4 mars 2014

Blommor inne och UTE!

Tack Plantagen!


Dessa vackra tulpaner fick jag gratis av plantagen för att jag fyllde år (och för att jag är medlem;))!
Fick ett mail som blev ett sms, när jag klickade på en länk, som jag sen visade upp i kassan.



Mitt ibland dessa, lite annorlunda tulpaner som har en annan form på bladen, fanns en ensam tulpan som hade en rand av rött på sitt ena blad.


Ser ni? Den röda randen?
Ganska häftigt, men jag undrar vad som gått fel;)


Vid entrén till Plantagen hade de penseer!
Jag var tvungen att ta med ett gäng blåa hem.
Nu är de bruna och vissna ljungen borta!


Titta så fint!

Det är VÅÅÅÅÅR=

UNDERBART!


Men...jag måste nog ordna nåt mer i den stora krukan! haha, det ser allt bra fjuttigt ut med två stycken penseer:D Jag funderar på typ sätta lite krokus, eller påskliljor i.


Denna tisdag började bra med spinning 06.45, Vi var ett härligt gäng på ca 13 st, men jag vill att fler som kommer, det finns ju nästan 30 cyklar!
 Så tränar du på njoy, eller inte, kom eller börja träna där och kör morgon-cykel med mig.
Dagen kan inte börja skönare (eller jobbigare!;) - I know! men du kommer må så jäkla gött efteråt!)
Så kan du göra något annat kul efter jobbet, eller till kvällen:)

KRAM
















Inga kommentarer: