31 mars 2014

Börja dagen med en drink?

Så gott!


Hej hej!

Här är det fortfarande väldigt hängigt, lite ork och jag måste snyta mig hela tiden...blä!

Kom och tänka på denna drink, som jag testade förra veckan. Jag ska nog göra den igen senare idag, kanske kan få mig lite friskare.
Tipset kommer från Coops matinspiratör Sara Begner.
Jag fick det på den där föreläsningen jag berättade om i detta inlägg för ett tag sen:)

Enkel drink som du kan ta direkt på morgonen, som frukost:)
Jag vill inte hoppa över min branflakes, så jag tog denna drink som mellis.

Mixa 2 dl frusna hallon
1 st fryst avokado
1-2 dl Proviva med hallon och granatäpple

Vill du att den ska bli lösare kunde man blanda i lite mjölk, men jag var nöjd. Gillar när den blir lite tjock, som milkshake typ:)



Nyttigt och gott!

Prova!

Kram kram



Inga kommentarer: