7 apr. 2014

Underbar och lite galen inredningsaffär i Tanum

Hej ny vecka!

Kul att det är måndag igen! Min började riktigt bra, för äntligen hade jag fixat batterier till vågen och kunde väga mig. Alltid lite spännande när man inte vägt sig på en månad!
Lycka när andra siffran är ny! ! 
1 kilo ner, nu är det 2 kvar till mitt mål att komma ner alla graviditetskilo! Jihooo 

Måste visa några bilder från en av mina favoritbutiker när vi är nere i stugan på västkusten.
Den är helt underbar och helt galen, för det är så stort och det är fina inredningssaker överallt!
Är ni i Tanum på Ica (Hedermyrs) så måste ni hälsa på ovanför Ica! Där är butiken:)







Min 4-åring var överallt med sina små fingarar, så man fick verkligen vara med som en hök och säga till:
- RÖR INTE! 
- BARA TITTA!

Det kändes som jag fick säga det igen och igen och igen. Jag höll på att bli galen, det kändes som de mycket väl hörde mig men de glömde bort det hela tiden...suck!

Min bebis var väl den som var lättast den gången att hålla koll på, han somnade till slut:)








Jag tror aldrig jag sett så mycket fint från mitt favvo-märke green gate på ett och samma ställe!



Den här söta kaninen och de fina påsktupparna blev jag lite kär i <3





Det finns verkligen något för alla smaker i denna butik! Säg ett tema som inte finns...jag kan inte komma på det:)

Som sagt...dessa små händer fick man följa efter....;)


Många fina påsk-saker att pryda i sitt hem med.


Tyvärr är inte bilderna av bästa kvalitét, för jag hade glömt min nikon...så det blev bilder med min iphone:P


Här hittade jag ett fynd på 50% - me like;)

En sån större hus-lykta fick följa med hem och ett paket gulliga pappers-sugrör (vita med rosa prickar!hihi).
Hade ju gärna shoppat mer, men nu spar jag till annat!

Nu ska jag gå upp och kolla vad tjejligan håller på med. Idag har mina flickor fått ta med sig en kompis med sig hem=lycka! Vi har bakat muffins och så har de pysslat lite, snart kanske vi ska gå ut en stund...grått och regnigt har vi här i byn.

Må gott!

Inga kommentarer: