4 apr. 2014

Lång bilresa med barn

Hälsningar från västkusten!
Bilresa med barn....
(kan vara minst sagt en mindre kul upplevelse!:)

Nu gick vår resa ner över förväntan, till och med bästa resan nånsin! 4 timmar bara! Vi hade släp på också med diverse saker som skulle till stugan, och det brukar vi ju ha. 5 timmar är annars inga problem, 7 timmar tog det en gång...med flera olika behov av stop: mata, byta blöja, kiss-paus med barn en gång i timman typ! Då höll både jag och Johan på att bryta ihop:P
Nu stannade vi en gång i Karlskoga för mat och en gång för en kiss-paus för hund och samtliga i familjen. Där i Billingsfors blev det även ett besök på den lilla Ican, lite mjölk och andra matvaror som behövdes och så fick tjejerna välja varsin tidning. 
Arvid lugnade ner sig han med. Blir så ledsen precis innan han somnar bara...gullunge. 
Kolla in kalufsen!! Haha yvigt och elektriskt mot stolen:D hihi
Jag får ofta väldigt ont att sitta still länge i en bil med mitt ryggproblem, men denna resa gick strålande! Jag hade inte mer ont än någon annan i min ålder tror jag:) Klart man blir lite stel och så, men så är jag ju inte 20 längre;)
Jag tackar min osteopat för det men även mig själv. Fan vad jag har kämpat, slitit och tränat i ett stegvis tempo. Tack för dessa framsteg. Tack för att träning hjälpte mig:) jag kommer fortsätta denna livsstil och jag tror jag hittat en bra balans som fungerar för mig och vårt familjeliv❤️

Kram kram









Inga kommentarer: