19 apr. 2014

Glad Påsk!

Då var det påskafton! (Klockan är 00.20)

Påskharen har varit här på långfredagskvällen och lämnat ett påskägg till barnen i en söt liten ägg-väska (eller så var det kanske jag som fixade det förut;))
Väskorna av filt kommer från Coop. 
Blev en sen långfredag för mig, jag fastnade framför en film på kanal 5: Wild hogs ?! Den var inte bra, men lite småkul kanske...annars kanske jag skulle gett upp efter en stund :D
Ja nu har jag lagt ställt dem på deras sängbord, så att de ska se dem direkt på morgonen:) 
Sover sött i sina sängar. De båda vakna en sväng var vid 23 och var ledsna. De drömde nåt...båda två på samma natt är inte vanligt, men så blev det. 
Vi målade alla varsitt ägg till lunch och flickorna målade även ett till kvällsmaten. De älskar att måla, så på ägg tyckte de var extra kul:))
Nej, jag borde sova en stund nu. Mannen är riktigt förkyld och hängig, han la sig när barnen somnat. Jag hoppas verkligen han friskar på sig till imorgon (eller till senare idag;))
Vi ska ju låta tjejerna få gå påskakärring i byn, sen vidare och säga glad påsk till Johans bröder och så lite sill-lunch! Gott!
Framåt kvällen blir det grillning med vänner och "sleep over" hos oss, inte varje dag, ska bli både kul och mysigt❤️

Ha nu en riktigt fin påskafton!

Puss








Inga kommentarer: