3 apr. 2014

Sovit gott?

God morgon!

Startade dagen med lite snö på flingorna;)
Det var väldigt gott med lite kokos på flingorna och kiwi. 

Idag är jag supertrött...det blev lite sent igår med jobb. Satt uppe till 00.30 och sen upp vid 06.30...men jag ska inte klaga, jag är glad i mitt jobb och det känns som jag gör nåt bra (även om det än så länge är få timmar i veckan). Om en månad är det nästan heltid som gäller!
Älskar min frukost! Nu har jag energi att ta tag o allt denna förmiddag, och det är massor! Jag ska bland annat till min osteopat och behandlas och packa. 
Så gula och söta. 
Tussilago - flickorna älskar att plocka blommor!
Så ut och plocka vårblommor vetja:)

Äntligen är det ju nu en period då man kan skippa tulpaner och köpta rosor. Nu spar vi dem pengarna och kör naturellt;)

Ha en skön dag!
Kramar 



Inga kommentarer: