12 apr. 2014

Regn, sol, regn - aprilväder

En regnig vår!

Det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder?!:S säger man inte så?;)
Regn är ju ganska trist, för är du ute blir du ju blir blöt som fan om du inte skyddar sig med regntåliga kläder;) 
Jag drog på regnskyddet på vagnen och klädde på barnen och mig själv ordentliga regnkläder, sen gick vi ut. 
Hand i hand gick de <3 
Ett kort stop för lite vitsippor-plockning :)
Kasta pinnar i ån är stört-kul!!:))
Jag höll samtidigt i en galen hund som ville bada, alltså hoppa i efter pinnarna, som han brukar få, men jag tyckte det var lite väl kallt ute, så jag höll i honom hårt. Mojje gjorde ett antal försök att försöka dra sig loss och hoppa i, han är riktigt stark! En av gångerna höll jag på att snubbla. Det hade ju varit snyggt om både Mojje och jag hamnat i ån...
Jag hade tänkt att löpträna idag, men jag kände att jag tyvärr behövde vila kroppen minst en dag till. Näsan rinner fortfarande och jag hosta lite...men imorgon!!! Då ska jag ut på en liten liten jogg!

Vilken supertrevlig och god (!) lördagkväll vi haft med goda vänner! Hoppas du också haft en bra lördagkväll. 
Jag berättar mer i morgon om vår:)

Kram kram







Inga kommentarer: