8 apr. 2014

Fyndat på HM

Hej hej!

Jag började min dag med att kliva upp ruskigt tidigt för spinning-passet som jag leder på Njoy i Örebro varje tisdag kl.06.45-07.30. 
Det är det bästa jag vet att starta dagen med träning!

Det är det såååå värt, även om jag denna morgon inte flög upp ur sängen direkt...natten var ganska jobbig, då både 10-månaders killen och 4-åringen vaknade och var ledsna om vartannat...ZZZZnark!;)

Men, när jag väl kom dit så blev det bara sååååå kul!
15 st härliga tjejer och killar kämpade sig igenom passet med mig. Svetten rann och gruppkänslan var på topp i salen! Yey!

Tänkte visa några mycket söta, billiga fynd till lillkillens 1-års dag i maj (från HM). Ja, jag är ute i god tid:P
Det är ganska skönt att köpa lite presenter då och då, och speciellt när dessa tre outfits kostade under 200kr tillsammans!









Arvid ska ju egentligen inte se sina presenter innan sin födelsedag, men jag tror inte kan kommer att bry sig eller ens minnas! hihi eller vad tror du!?:P


Det bara regnar och regnar ute....triiiiiiist!
Var är vårsolen? jag längtar!
Jag som hade tänkt att sätta lite påskfjädrar i vårt lilla plommonträd idag med flickorna, men det får vi nog göra en annan dag när det inte regnar...


Inga kommentarer: