16 apr. 2014

Då kör vi onsdag!

God morgon!

Dags att jobba:))
Lämnade en sovande familj. Kändes både jobbigt och skööönt;)
Kunde göra mig iordning helt ifred, äta en frukost i hyfsad lugn takt (fast det är konstigt att den farten på nåt vis inte riktigt gick att sakta ner, trots att jag var ensam...så van att slänga i mig mellan att mata Arvid, hjälpa tjejerna på olika sett under frukost:))

Det är lugnt och skönt på jobbet. Jag tycker om att komma tidigt innan alla dyker upp. 

Jag bävar för tandläkarbesöket...magen vänder sig om vartannat. Det är ju fan att det ska va sån skrämmande upplevelse för mig! Jag vill inte vara rädd, men så fort jag kommer dit och lägger mig i den där stolen, då skakar min kropp och jag har ibland börjat hyperventilerat...Nu känner min tandläkare till detta och vi har genom åren tillsammans lyckats få det under ganska bra kontroll. 
Idag är inte hon där, så min oro är enorm. Jag ska "bara" ta bort lite tandsten...men det otäcka är mest att Ingrid inte är där..
Håll en tumme klockan 10 idag! Tack:))

Hoppas solen lyser på dig idag<3

Hörs senare!

Inga kommentarer: