14 apr. 2014

Post från Röhnisch och citronfjäril!

Igår hämtade jag ut ett spännande paket från Röhnisch på posten:) 
Jag vann ju VIP-kort i en tävling på instagram kopplat till deras Röhnisch running-school:)) 
Jag fick massa fint! Ett armband, reflex, spray och så VIP-kortet som ger 30% i butik och webbshop! Tummen upp på det:))

På dagens långpromenad såg jag och Arvid en citronfjäril! Sommar! -tänkte jag:)
Den förföljde oss på stigen i skogen, så jag hann knäppa några bilder på den. Ser ni den?
Inte?!
Nu då?
Nu ser ni väl:)) 
:))
Vist är den fin! Nu närmar sig sommaren!!
Arvid tyckte nog jag va lite konstig som jagade efter den lilla gula fjärilen i backen med kameran;)
Järnvägsbron över ån. 

Nu pågår koj-bygge i vardagsrummet...nåt som jag egentligen inte brukar tillåta eller gilla, men nu leker de så bra, alla tre faktiskt:))...så jag försöker hålla mig lugn och inte styra av detta projekt...hm. 

Tittade ut och såg att det regnade..?! Mojje skällde nyss och ville in...Förstår honom;)

Kram och hej!











Inga kommentarer: