6 apr. 2014

Fynd på Sportshopen i Grebbestad!

Heeeeej!:)

Ett besök på Sportshopen i Grebbestad är ett måste när man är nere på kusten. Förr var den vid Tanumstrand, men nu sen ett par år tillbaka har det blivit en gigantisk affär med resturang, lekplats både ute och inne. Det är väldigt bra när man har barnen med sig. Jag såg att de även hade ett bio-rum för barn! Tummen upp för sportshopen!!
Jag är så nöjd med mina gamla (snart 2 år!): snova glide 5w, adidas, så jag slog till och köpte ett par till (fast ett par av årets upplaga och ny färg såklart!).
Det bästa med denna affär är givetvis priserna! Halva priset än vad dessa skor kostar hemma i stan. Yey!!

Jag var ju som sagt ute en sväng nere vid stugan (nu är vi hemma) men det blev i mina gamlingar. Dessa spar jag på till soliga och torra dagar;)

Imorgon börjar en ny vecka. Härligt!

Kram 





Inga kommentarer: