1 apr. 2014

Solen skiner

Hej hej!

Eller host host! Jag kan knappt prata idag, jag har fått hemska host-attacker idag, som jag aldrig trodde skulle ge sig.
-Spyr du mamma? undrade Ellen, när hon såg mig ligga vikt över diskhon.
Det gjorde jag inte, men det kändes nästan så...usch!


Solen sken idag också på eftermiddagen, och tjejerna älskar att vara ute och greja. Här om dagen lekte de konditori och bakade massa sandkakor...som de tog in i lekstugan!?....hm... ja vad ska man säga, de går ju inte att förhindra..även om jag hade en bild av att lekstugan skulle vara fri från sand, gegga och annan smuts.








Titta så fint krassen har växt!:)
Nu har tjejerna även ritat ögon, näsa och mun på potatisarna:D
I kväll kommer vi nog avverka (klippa ner frisyren lite:P)
blir gott med lite krasse i den kalla såsen vi ska ha till fisken.


Jag läääängtar verkligen tills jag blir frisk!!! Jag vill träna, röra på mig, löpträna...fan för jag har tyvärr lyckats gå runt här hemma och tycka lite väl synd om mig själv...så det har blivit lite för mycket små-ätande!!! Fy fy!
Som om inte det vore nog, så åkte det ner lite väl onyttiga saker i kundvagnen idag...både naturgodis (den onyttiga sorten) och en godispåse med blandad lakrits!!!
Jag är väldigt svag för lakrits...
Fan skit och fy fy fy! :D
Ja ja....vi lever bara en gång...så kanske man kan få tänka ibland, jag är ju inte sjuk jämt! Det är ju faktiskt lite synd om mig;)

Må bättre!;)

Kram



Inga kommentarer: