22 apr. 2014

Sol sol sol - love it!

Hej på dig!



Vilken dag! Kändes nästan som sommar!
Min dag började som den brukar på tisdagar. Klockan ringer 5.30 och då är det bara att hoppa i träningskläderna och fräscha upp sig lite, och sen ta bilen till stan (Örebro) till bästa gymmet: Njoy!:)
6.45 startar ett spinning-pass som jag leder. Så skönt att träna på morgonen och kul att sitta på ledarcykeln! Jag älskar att påverka andra i sin träning, att peppa, att leda dem genom ett tungt och tufft pass, att spela medryckande musik, och själv köra så det skvätter svett:P hehe 7.30 efter passet är mina endorfiner på max, jag är lycklig, trött, förväntansfull, harmonisk, nöjd och stolt! Kan en dag börja bättre? Nej!!!! Träna så tidigt, ja det kan jag hålla med om inte låter så jäkla lockande, men alla känslor som kommer som ett brev på posten efteråt!!! Då är det värt det!! Jag loooooovar!

Jag har haft en riktigt bra dag och kväll! Vi har firat den finaste 10-åringen som finns (i mosters hjärta!❤️)

Hoppas du haft en skön dag och att du kanske fått känna något av de ovannämnda känslorna!

Kram kram 

Inga kommentarer: