5 apr. 2014

Ellen fann sin egen plats❤️


Hej på er!

Igår när Johan skulle fortsätta med soltaket och vindskyddet på vårt soldäck vid stugan, så passade jag och barnen på att njuta av det vackra soliga vårvädret nere vid havet. 
Ellen knatade direkt upp på berget och satte sig. Det var knappt jag såg henne, och blev lite orolig. Jag skulle bara fixa nåt med Arvid i vagnen vid stranden, och vips hade hon knatat iväg :S
Jag lämnade Arvid med Malva och skyndade mig dit. 
-titta mamma! Titta så vackert det är! Titta ner där, sa Ellen med stor glädje. 
-Ja titta va fint! Svarade jag och försökte inte låta så orolig som jag var. -vi går tillbaka ner till Malva och Arvid, det är väldigt brant här och jag vill ha dig nära mig Ellen. Jag vill ju inte att du ska ramla. 
- mamma, kan vi inte sitta här och fika....
Barn:) ibland vill jag kunna säga ja när hennes förslag kanske inte är så enkla eller någon lämplig idée, för egentligen är ju inget omöjligt..men att dra upp en barnvagn på berget...ingen bra idée:)
Ellen har så många fina, nästan lite vuxna, sidor som jag inte förväntar mig att en (snart) 4-åring ska ha:). Bara det där att sätta sig och njuta av utsikten! Hihi tokfia❤️
Hoppas ni har en skön lördag! 
Här på bästkusten regnar det idag, så vi myser inne med brasa och så var vi på sportshopen! Det blev ett par nya löparskor!! Yey :D 

Imorgon hoppas jag kunna börja träna lite! Lääääängtar!

Kramar 








Inga kommentarer: