15 apr. 2014

Påsken närmar sig!

Snart Glad Påsk!

Trött efter dagens två träningspass, men nöjd. Känner mig mycket bättre i kroppen än förra tisdagen, så nu blir det till att hoppa på Röhnisch running school igen:))
Längtar ut på en löprunda, och förhoppningsvis kan jag prova mina nya löpardojor, för vädret ska bli bra i helgen! yey!

Idag var det ganska soligt och fint, jag var ute med barnen en hel del idag, så det känns att det tar på en också (luft och sol - inte van!:P). 
Lagom till Johan kom hem däckade jag i soffan (5-10 min) sen var det mat och sen iväg till step/tabat-passet!

Nu planerar jag matsedel (shoppinglista) för påskhelgen, jag sneglar på några matbloggar, läser lite i matbuffén (Ica), köpte faktiskt Allers!! (tant-varning eller hur!) här om dagen, men jag blev inte så imponerad. Halva tidningen bestod av korsord=not my cup of tee! hihi kanske får skänka tidningen till nån äldre;) Försöker få lite idéer till påsk, vill göra något nytt och kanske någon rolig påsk-kaka...vi får se.

I morgon ska jag till jobbet, och till "hemska" tandläkaren (ta bort tandsten!!!hjälp!!! - har ju tandläkarskräck!!) 
Men så får jag tösta med: Sushi-lunch! Yey - har lääängtat efter det massor senaste dagarna. Mmmm....

Sen (efter jobbet) kommer finaste syrran med barn till oss  och grillar (när mannen är på killkväll).

Så det finns mycket att se fram emot (och va lite rädd för...)!
Hoppas du också har nåt extra kul eller god matupplevelse som väntas imorgon;)

Kram och God natt <3





Inga kommentarer: