7 apr. 2014

God kväll alla bloggisar!

Hej i spegeln!

Hittade dessa underbart sköna mysbrallor på Lindex (t-shirten med) och är såååå nöjd. De var perfekt till resan ner till västkusten och även snygga att ha till ett par svarta boats och skinnjacka. Hade typ på mig det häromdagen till Coop. Då fick jag mycket oväntat en komplimang av kassörskan! Har aldrig hänt mig förut så där på en mataffär, att personal säger nåt sånt! Måste varit en extremt bra och trevlig tjej!:) 

Påskriset "blommar" med gröna blad för fullt nu! Ser riktigt trevligt ut (och återigen, tacksam att ingen av oss är allergiska! Just nu i allfall. Sånt kan ju barnen få när de blir äldre). 

Imorgon!! Äntligen dags att få träffa mitt cykelgäng 6.45 imorgon på njoy! 2 veckor sen sist! Då är det dags att leda spinning-passet igen!! Lääängtar!
Det kommer att kännas efter passet:P
Hoppas vi blir måååånga!!! Välkommen!

Åh så har jag ju morgondagens kvällspass: step/tabata som jag håller i för 20-tal tjejer här på landet. Förra veckans pass ställdes in, så imorgon får jag köra extra hårt med dem;)! Kul ska det bli!!! 

Kram kram 



Inga kommentarer: