14 apr. 2014

Två veckor kvar!


Hej!

Ny vecka nya möjligheter!:) blå himmel har vi här och fåglarna kvittrar. Underbart. 
Något som inte är lika underbart är att jag bara har två veckor kvar av min föräldrarledighet!! Hjälp! Hur kunde det bli så här? Det var ju jäääääätte länge jag skulle vara borta från jobbet (och jag började ju 20 % för ett par månader sen, men det räknas knappt;)) Men så var det dags att börja leva ett mer vanligt liv. Nu blir de ju bara en dryg månad, sen ska jag ju vara ledig och ha semester:) 
Men hur det en är, så kändes det i alla fall lite extra sorgset att se barnen knata iväg på led mot skogen, en gång till sen är det mannen som tar över. 
I helgen städade vi ännu mer i uterummet, tog ut grill och gjorde bättre plats för att vara där. Jag köpte lite mer blommor och förberedde för en liten invigning med vänner att äta där "ute". 
Bilder kommer senare. 

Nu ska jag sätta mig i solen efter morgonpromenaden med Mojje. Laddar för morgondagens spinning och kvällspass. Jag har ju faktiskt inte tränat sen förra tisdagen...känns hårt och jobbigt, men jag fick ju tillbaka en släng förkylning för att jag började träna för tidigt...nu känner jag verkligen efter, och det är inte läge att träna hårt än. Imorgon får det bli!!:)))

Kram så länge!

Inga kommentarer: