9 apr. 2014

Mary Kay-fin!

Hej igen!

Tänkte jag skulle visa några "selfies" ;)

Igår kom min vän Elin hem till mig och visade lite trevligt smink från Mary Kay och så fick jag testa och sminka mig lite.
 Jag kände mig riktigt fin, synd att jag inte skulle iväg till stan eller på någon plats där fler än min 10-månaders pojke och hund kunde se mig...
Fast det är klart, när jag kom till flickornas förskola, så såg flera barn att jag var sminkad (jag brukar inte vara det när jag lämnar och hämtar, det händer väääldigt sällan), de tyckte min blåa färg på ögonen var så fin. Så lite "cred" fick jag :P;)
Tyvärr syns inte det så bra på bildern. 




Den underbara eye make-up remover blev dagens inköp, för den är verkligen såååå bra på att ta bort mascaran! Tummen upp för den 
Mary Kay- produkten:)

Idag har vi tagit ett ganska stort och svårt beslut i vår familj. Jag har länge vägt frågan fram och tillbaka, grubblat och sovit på saken som man brukar säga, eller kanske man egentligen borde uttrycka det:"varit vaken på natten över saken" för det är ju mer så det är...
I hjärtat känns det lite lättare, så det borde vara ett gott tecken? Men en viss oro om hur det ska bli och om vi kommer ångra oss dyker upp ändå...
En dag får ni som följer min blogg veta vilket beslut det var. 

Kram


Inga kommentarer: