29 apr. 2014

I'm busy busy busy doin' nothin' at all:)

Hej!

I flera flera dagar kanske är det veckor, har våra flickor (4:a och 5 år) gått och nynnat på denna låt: Busy Doin' Nothin'. Det var ganska sött i början, eftersom deras uttal inte var heeeelt rätt;) Det är kanske fortfarande sött, MEN guuuud va jag är trött på just den meningen!:D tror jag måste spela lite andra låtar, så de glömmer den;)
Vi har inte spelat den alls hemma, så jag frågade dem vart de hade lärt sig den, på dagis svarade de!? Haha ja någon mer förälder har nog nåt barn som får vara med om samma tjatiga melodi!:))

På mitt spinningpass har jag just denna låt, så när den kom på passet idag lovade jag mig själv att byta till nästa vecka...eller så får den va kvar. Låten är ganska skön att träna till, och så får man ju höra lite mer än bara: busy busy busy doin nothin at all;)
Några av låtarna som finns med på passet:))

Imorgon onsdag skulle jag vilja ut och jogga, men jag måste nog ta en vilo-dag pga fogarna...

Vi hörs!

Kram kram







Inga kommentarer: