9 apr. 2014

Jag ser det snöar...

Hej snö!?

Vad är det för april-väder!? Usch och blä!
Sluta snöa! sluta snöa!
Ja, ja, det är väl bara acceptera och tänka positivt!
Så barnen och jag klädde på oss i de färg-glada lite mer vår- inspirerade kläderna från meandi:)hihi



Kanske vi får snön att sluta snöa?;)
Värt ett försök i alla fall. Vi kände oss väldigt fina tillsammans <3

Idag har jag en vilodag från träning, och lika bra är nog det för jag tycker mig nästan känna lite mer förkyld...neeeeej:(
Jag var nog lite tidig att börja träna i söndags...skit och banan!!
Nåja, några vilodagar skadar inte, men jag ligger efter i Röhnisch running school...men jag har bestämt mig för att inte stressa upp för mig över det, utan jag tror jag byter till en lättare grupp och kortare distans. Det gör inget om mina veckor blir klara 2 eller 3 veckor efter, huvudsaken är ju att man gör det!:)

Ha en fin dag!








Inga kommentarer: