28 apr. 2014

Blue sky! = ute träning!

Hej måndag!

Så här såg min himmel ut när jag tittade upp liggande på gräsmattan. Hur såg din ut idag? Blå?
Skulle jogga med vagn och hund 5 km, men fick avbryta efter 2 km och gå istället. Det kändes lite i fogarna och då blir jag alltid rädd! Nej då får jag ta det lugnt, tänkte jag, för jag vill absolut inte att fogarna ska börja sätta stop för träning eller över huvudtaget göra ont! De ska endast krångla när man är gravid!!:S :(((
Så det fick bli PW och tabata ute i det fria!:) underbart! Det var inte sista gången denna säsong. 

Vilken värme det var idag. Jag fick ta av mig löparjackan och springa/gå i linne! Yey! 
För övrigt är jag väldigt trött i kropp och själ. Efter maten somnade jag i sängen (när jag läste reklam;)) vaknade vid 19.30 när två små tjejer ville pussas och säga god natt❤️


Imorgon blir det spinning igen 6:45 på njoy i Örebro. Hoppas vi ses;)

Kram kram 

Inga kommentarer: