23 apr. 2014

Skön jogg i solen idag

Hej!

Inte riktigt lika varmt idag som igår, men SOL!!! Skönt när solen värmer. Det blev bara långärmad imorse på joggingturen, vilket kändes riktigt skönt!
Det blev bara 4 km, men så hade jag ju vagnen med Arvid och Mojje med:)) Något tyngre jogg helt klart!
Som sagt, glad och lycklig blir man av morgonträning!:)
Mitt i joggen slänger jag upp mobilen och tar "selfies" som "bevis" hehe vad tokig man är egentligen! 
Man ser på skuggan att håret flyger, och Mojjes tunga är utanför och i vagnen sover en tung bebis:D
Allting går om man vill! Jag har ingen riktig löparvagn, men jag har den bästa vagnen: Emmaljunga Nitro = the best!! Jag har provat många vagnar, men denna är klart smidigast och riktigt bra att jogga med! Tummen upp på Emmaljunga  Nitro!!

Här kommer några bilder från gårdagens kalas. 
10-åringen! Finaste Cajsa❤️
Vackra blommor (från plantagen, sa syrran). Vilken vacker rosa färg! Vill ha!!!
Kusinerna och lilla Mario:))

På söndag är det vår tur att ha kalas för vårt födelsedagsbarn. Vår minsta flicka blir 4 år, och jag håller på lite varje dag nu och planerar släkt- vänner- och barn-kalas. Det blir både lördag- och söndagsfirande. Uj uj uj.... Men det blir kul! Jag har en riktigt kul grej till kalaset och en annorlunda tårta (som jag själv ska göra...hjälp! Kommer jag att klara det?!?! Mer om tårtprojektet i helgen!;))

Kram kram 











Inga kommentarer: