1 jan. 2014

Bio med flickorna

Hej 2014!


Vi börjar det nya året med bio. Flickorna blev överlyckliga. De har länge pratat om att de ville på bio. Vi såg den nya tecknade filmen om Emil och Ida i Lönneberga. Helt ok, men jag höll på att somna ett par gånger. Nästa gång får Johan gå med dem medan jag typ tränar eller går på stan! Haha 

Arvid fick vara hos faster och farbror. 

Den här bilden på Arvid fick jag av faster Gunilla, när vi var på bio. Så läckert! 

Jag började året med att skada mig tyvärr. Skulle krångla mig förbi en barnstol i bilen (som jag alltid måste göra när vi ska in och ur bilen när både jag och Johan ska med på bilfärden plus våra tre barn) och då lyckades jag vrida nacken och kanske del av skulderbladen på nåt jäkla onödigt vis...så nu värker det som fa..någon nerv i kläm. Tråkigt!

Men nej, jag ska inte deppa!! Nytt år nya möjligheter. En nystart som ska skapa ett riktigt bra år! Lite vila på detta, och sen får det bli bra:)

KRAM






3 kommentarer:

Anonym sa...

Byta bil? Till ex VW Touran? 7 sitsig om man vill. Två säten i bagaget går lätt att fälla upp och ned. Då har ni löst era familjeutflyktsproblem ;) kram Petra Å

Unknown sa...

Ja precis! Tack för tipset, ska berätta för Johan …tyvärr blir det nog inget byte på ett par år:(
Vad heter din blogg! Länge sen jag var inne och läste den, skicka gärna över länk! Kramar

Unknown sa...

Ja precis! Tack för tipset, ska berätta för Johan …tyvärr blir det nog inget byte på ett par år:(
Vad heter din blogg! Länge sen jag var inne och läste den, skicka gärna över länk! Kramar