3 jan. 2014

Freeeedag!

God kväll!

Har du haft en bra dag?
Hoppas det. Här är det just nu riktigt bra! Har ätit riktigt god middag med vänner, som vi tillsammans tillagade med ett glas rött vin i handen...typ;) haha..
Jag brukar inte vara i sista minuten när vi bjudit hit någon till en viss tid, jag brukar inte ta emot med blött okammat hår! Haha men det så blir det ikväll! Jag vet att de inte tog illa upp, de har ju själv barn och vet hur planering ibland kan gå helt fel..men det kändes riktigt ovant och lite pinsamt!
I och för sig, kan jag nog inte skylla på barnen denna gång. Eller? Kanske. De var rätt segdragna på Ica Maxi, men skötte sig bättre än vanligt ändå. 
När vi äntligen kom hem behövde Mojje i vanlig ordning ut på en promenad, så jag hopade i löparkläderna och tog en jogging-runda på 3 km. Det var superskönt. 10 minuter efter dusch, kom gästerna! Wieeeee! Men jag är glad att jag vågade bli lite sen. Joggingrundan var så skön och jag är så tacksam över att kunna jogga! Hela kroppen mår så bra, och jag får sån positiv energi. Värt att få känna sig lite pinsam (nån gång ibland). 
Här hände det grejer. En riktig god Bea höll på att "slås":) Recept och vad jag menar får bli en helt annan dag:D
Middagen blev ljuvlig! Oxfilé, risotto och egen bea!!!
Sofi hade gjort en riktigt god kolapaj med valnötter och hasselnötter. Mmmmm....tur att jag fick dem att ta med 2/3 som var kvar av kakan hem!! Annars hade jag ramlat ner i hålet igen;)

KRAM







Inga kommentarer: