27 jan. 2014

Tjohoooo va kul det va!

Lika röd som jackan!
Haha kolla in röda färgen i ansiktet:D jag såg ut som en kräfta efter cykel 45 idag på Njoy. 
Va kul det var! 20 st deltagare var med och flera sa efteråt att de gillade musiken, och ett par tyckte det va kul att jag var tillbaka! =STOR GLÄDJE! 
Vilken energi jag fick, jag svävade ut från salen och upp till andra våning där maken offrat sin lunch för att passa Arvid.  Tack raring!
Passet kändes lagom tufft och musiken blev bra. Nu är det bara hoppas att man får vicka på fler pass!

Ben och rumpa känna helt slutkörda, vilket är en underbar känsla! Imorgon blir det tabata och öva step up på förmiddagen med grannen och senare på kvällen får jag riktig proffshjälp att sätta ihop ett konditionspass på brädan. Längtar redan❤️Älskar att träna och känna hur kroppen blir starkare och hur energin gör mig till en gladare människa. 

Kanske ska ut och skotta lite snö? Det är bra träning;)

KRAM

Inga kommentarer: