5 jan. 2014

Sko-lycka!

Jippi!!

Idag har vi varit på dop och där bland alla finklädda tjejer, såg jag dem! Vilka snygga , tuffa och sexiga skor! 
Tänkte att den tjejen är riktigt cool med söt rosa klänning och svart liten kofta och sen dessa skor. Tyvärr glömde jag minneskortet till kameran, så det blev inte några foton mer än några med min nya iPhone. Tyvärr glömde jag ta kort på Melissa och dessa skor, men här är bilder från scoretts hemsida:

Jag blev verkligen inspirerad av dessa tuffa skor. Tänkte nån sekund att jag aldrig skulle passa i dem, men sen vände tanken och jag kunde inte se mig mätt på dem. Till slut gick jag fram till henne och frågade var hon köpt dem. På rean fick jag till svar. Åh nej!! Tänkte jag, då är de garanterat slut. Sagt och gjort. Jag ringde och kollade. De fanns kvar på rean! De blir skickade från ett större lager till butiken i stan. Härliga tider! Hoppas nu bara de passar mig och foten;)

Trevlig trettondagsafton på er!

KRAM

2 kommentarer:

Melissa sa...

Vad gullig du är 😊

Unknown sa...

:) Så glad att det fanns kvar ett par till mig! Har inte använt dem än, men jag hoppas det blir snart! Kram