2 jan. 2014

Jag har syndat!

Aj aj aj!

Jag kunde inte låta bli att ta några godisar idag på kalaset hos svägerskan…aj aj aj!
Men så tänkta jag så här, "so what" jag föll i hålet, men jag tar mig upp och springer vidare:) Ock precis så blev det! Jag fick lite dåligt samvete när vi kom hem, nu när jag varit så duktig i flera dagar, så jag tog på mig löparkläderna och tog mig ut i mörkret OCH regnet! Det blev en runda på dryga 3 km.
Så skönt och befriande! Nu tar jag nya tag och jag ser hoppfullt på framtiden;) Detta år ska bli min förvandling till den starka Malin. 7-10 kg ner i vikt och sen behålla vikten och jobba för en snygg kropp med fina starka muskler.

Ser fram emot nästa runda…fast jag längtar tills det blir ljusare om kvällarna! Lite läskigt att jogga i mörkret…tur man har Mojje med sig, det blir lite sällskap:)

Imorgon är det freeeedag!

KRAM


Inga kommentarer: