13 jan. 2014

Känns som julafton imorgon

Jag ligger här i sängen och kan inte sova.   Är det verkligen sant att jag, Malin, ska få åka tåg till Stockholm och vara där till på torsdag, sova, äta och bo på hotell!!! Yey! Vilken lycka jag känner!
Jag ligger här och går igenom packningen och skriver en anteckningslista i mobilen på saker jag inte får glömma imorgon bitti. Shit, jag har med mig alldeles FÖR MYCKET! Haha man kan nog tro att jag ska vara borta i en vecka, minst!
Träningskläderna måste med, även om det kanske inte hinns med. I värsta fall kommer jag träna tabata på rummet;) men jag hoppas på att få ta mig till närliggande elljusspår...fast tänk om det är spårat för längd:S Ja, ja det blir vad det blir. Oavsett, så blir det underbart att komma iväg och få vara min egen person...men jag kommer saknar barnen, speciellt lilleman...jag har inte varit borta såååå länge någonsin från min lille bebis. 
Men hur go och söt han än är, så ska det bli jävligt skönt att få sova på hotell!

Jag borde ta med mig inne-skor. Låter ju pensionärigt att packa ner det, men jag måste ju åka i mina nya varma vinterskor (fynd på rea på scorett) för kylans skull, men hur kul är det sen att gå med dem inne under kursen? Not gona happen! Så jag tar med mina höst-låga-boats och ev några snygga höga till kvällens middagar. 
Vågar jag ta med mig mina hemkomna:
Jo, jag tror det. Jag blir ännu längre i dem, men jag ska bli bättre på att inte tänka så negativt om det. Jag är lång, det är snyggt! 

Hoppas ni får sova gott!

KRAM





Inga kommentarer: